درباره ما

پیشینه کلینیک گلستان

 

 

رادیولوژی و سونوگرافی گلستان با سابقه فعالیت طولانی در منطقه پاسداران تهران ، از سال 83 با مدیریت خانم دکتر مرجان زارع و اقای دکتر عبدالرضا سجادیان فعالیت خود را به سطوح جدیدی ارتقا داد و از ان پس تلاش خود را معطوف به ارائه خدمات تخصصی نمود .
در سال 95 این مرکز بازسازی جدیدی در بخش های مختلف بوجود اورد و ضمن ارتقا تجهیزات موجود به پیشرفته ترین سطح تکنولوژی در تصویربرداری پزشکی تلاش نمود شرایطی ایده ال برای بیماران فراهم نماید که از ان جمله میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

جدید ترین تکنولوژی در علم سونوگرافی ( الاستوگرافی shear wave )
ارتقا تمامی دستگاه های رادیولوژی به اخرین تکنولوژی در تصاویر فول دیجیتال
رادیولوژی فول دیجیتال DDR
ماموگرافی فول دیجیتال DDR
پانورکس فول دیجیتال DDR
نصب جدیدترین دستگاه تراکم استخوان ( مجهز به سیستم TBS )
سیستم پکس ( ارشیو و انتقال تصاویر پزشکی )
جهت اگاهی بیشتراز موارد فوق رویه هر یک ازلینک ها کلیک فرمایید یا به قسمت خدمات مراجعه نمایید .

 

پزشکان مرکز تصویربرداری گلستان

 

                                                                                                    

 

دکتر مرجان زارع


  • دکتر مرجان زارع متخصص رادیولوژی و سونوگرافی متولد سال 1346 ، ایشان دوره پزشکی عمومی را در سال های 1364 تا 1371 و دوره تخصصی رادیولوژی را در سال های 1372 تا 1375 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گذرانده اند . دکتر مرجان زارع در حال حاضر عضو هیئت مدیره بیمارستان ابن سینا تهران میباشند وی فعالیت ویژه ای در زمینه غربالگری ناهنجاری های جنین و نیز غربال گری سرطان پستان دارد و عضو اکادمی FMF انگلستان ( یکی از معتبر ترین مراکز تحقیقات بررسی ناهنجاریهای جنین ) میباشد .

 

دکتر عبدالرضا سجادیان


  • دکتر سجادیان متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و فلوشیپ سی تی اسکن متولد سال 1345،دوره پزشکی عمومی را در سالهای 1364 تا 1371 و دوره تخصصی رادیولوژی را در سالهای 1373 تا 1376 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذراند. وی دوره های تکمیلی چهاربعدی جنین را در کشور کره جنوبی و دوره فلوشیپ سی تی اسکن را در دانشگاه شهید بهشتی طی نموده است. وی فعالیت ویژه ای در زمینه غربالگری ناهنجاریهای جنین و نیز غربالگری بیماریهای مزمن کبدی ( کبد چرب و سیروز کبدی ) دارد و عضو اکادمی FMF انگلستان ( یکی از معتبر ترین مراکز تحقیقات بررسی ناهنجاریهای جنین ) میباشد .

سخنی با بیماران

در این مرکز تلاش کرده ایم به واسطه صرف زمان و ارتباط صحیح با بیمار و تحلیل شرایط و مشکلات کنونی وی و تطبیق ان با سوابق پزشکی در دسترس ، بهترین ارزیابی را از بیمار داشته باشیم تا گزارش نهایی بتواند در روند تشخیص و درمان و پیگیری بیمار بهترین تاثیر را داشته باشد . از انتقاد شما صمیمانه استقبال مینماییم و در جهت رفع ایرادات هستیم .

سخنی با پزشکان

ما بر این باوریم که ارتباط پزشک معالج و رادیولوژیست نقش بزرگی در روند تشخیصی بیمار داشته و اکنون تقاضا داریم در برقراری این ارتباط ما را یاری فرمایید . ممکن ا ست نگارش یک گزارش به گونه ای باشد که برای پزشک معالج ایجاد شبهه نماید و تنها راه برطرف کردن این شبهات ارتباط علمی بین همکاران است . از انتقاد شما صمیمانه استقبال مینماییم و در جهت رفع ایرادات هستیم . مایلیم نظر شما را را در باره رادیولوژی و سونوگرافی گلستان بدانیم .